HTML

muszájez?

Friss topikok

  • i_d: megfogdosta az apró kukacodat? errőr a sztoriról szeretnénk bővebben hallani; hogy volt? elöl-hátu... (2011.04.21. 13:14) ...
  • burnside: A respekt kölcsönös! Gyere focizni buzikám! (2011.02.09. 15:32) aztakurva
  • i_d: lehet, de minek. és második!! (2011.01.22. 23:17) faszaság van
  • i_d: nímand! (2011.01.16. 21:17) nem írok címet

Linkblog

Mityi becsajozik?...

2011.02.23. 12:34 pé123

Hát igen, úgy tűnik, Mityi becsajozik... Ha igazak a hírek, nagyon összeillő pár lesz, merthogy a lányka másnaposan ment el az első randira, sőt a megbeszélt kezdési időpontban még aludt! Elég jó.

Ugyebár két perce raktam ki az előző bejegyzést, ez meg nyilván a következő, de időben mindkettő elcsúszott egy héttel. Amit mondtam, hogy kímélem magam, hát nem 100 százalékosan jött össze. Voltam először is reggi-koncerten. Meglepően jó volt a zene is, pedig én nem szeretem a reggit. Az egyik banda ilyen sima reggit tolt, de voltak benne ilyen jazzes-szaxofonos részek, tényleg jó volt. A másik bandában meg egy jóbarátom gitározott, ügyes volt, és a zenével se volt baj. Beszélgettem a banda többi tagjával is, és egész jófejnek gondoltam őket, ez később egy kicsit megváltozott. Mindenesetre gondoltam, hogy sokkal több reggi-koncertre kéne járnom, mert annyi csaj volt, hogy el se akartam hinni. Ez eddig rendben is volna, de mint mondtam nem rajongok a reggiért, és ez még gond lehet. A másik, hogy a reggi koncerteket nem az én pénztárcám tartalmához igazodó klubbokban tartják. Történt, hogy akartam inni egy rumosteját, kicsit még beteg volt a torkom, és nem akartam hideg sört inni. A rumostejám 1200 Forintba került, azt hittem ott fordulok fel, mikor meghallottam. Bár az is tény, kurvajó volt. Csapolt sör: 300, üveges: 750. Na, a többiek (Mityi, Balu, Kriszta) hazaindultak, én még maradtam dumálgatni. Történt valami kavarás a turnébusz körül, és úgy tűnt, hogy Tomi barátomat nem nagyon akarták elvinni, mert nem fér be. Ilyen nincs. Nehogymár a zenekar ne menjen haza! Ha már volt annyi eszük, hogy hoztak barátnőt, meg cimborákat, akkor azt is oldják meg, hogy mindenki be is férjen. Szerencsére sikerült, bár én el lettem volna még Tomival, de nem hajnal ötig, akkor indult a vonat, amivel el tudott volna menni. Emlékeim szerint egy óra környékén jártunk ekkor. Szóval mindenki szerencsésen elindult, és gondolom haza is jutott. Na Mityiék nem olyan egyszerűen. Vettek még sört, hogy kilötyögtethessék a buszra várva, és mikor a jármű megérkezett, csak Krisztát engedték föl, nála nem volt sör. Vicces lehetett. Nekem úgy rémlik, nem voltam olyan halálkészen, de lehet. Ez a mostanihoz számított múlthéten történt, és arról hétről nem is emlékszem többre. Ja de, csütörtökön sikeres államvizsgát tett két cimborám, gratulálok, nekem is lesz egyszer ilyen.

Szombaton koncertre mentem Gyulával (gitárosom), be is téptünk. A koncert is jó volt, Haw-ék egyre jobbak. Aztán Howl, izgalmas volt, nekem kicsit sok volt a gyors rész, és a cintányérok szétvágták a hallójárataimat. Következett a Black Tusk, ami nekem már a netes előhallgatás során se tetszett annyira, de azért jó lett volna megtekinteni. Így már nyilvánvaló, hogy ez nem sikerült, mert a koncerterembe limitálták a nézők számát, és egy gyors pisálás után máris tizenöt ember állt előtted, arra várva, hogy másik tizenöt kijöjjön, és ők meg bemehessenek. Annyira nem bánom, mert közben megjött Balu és Kriszta, velük dumálgattam, eléggé fáradtam, éhesen. Lehetett kapni finomnak tűnő (az illata fenséges volt) grillcsirkés szendvicset. Akartam venni, mire mondták, hogy még heten várnak a szendvicsükre, tehát legalább húsz perc, mire az enyémet elkezdik grillezni. Kár, megkóstoltam volna. Na, azért az ilyen mocskosabb koncertekre is járnak álomszép lányok, itt is láttam egy olyan gyönyörűséges darabot, hogy beleharaptam tőle az asztalba. Sajnos nem egyedül jött, és az is valószínű, hogy ismerkedésünknek gátat vetett volna vállalhatatlan viselkedésem (sörkiöntés, obégatás, egyebek), így ezzel nem is próbálkoztam. Másnap jöttem rá, hogy ez a csaj milyen feltűnően hasonlított Maria Kirilenko-ra, aki egy orosz teniszezőnő, és hát irgalmatlanul jól néz ki. Nézzetek utána! Mint utólag kiderült, Balázséknak valamire azt válaszoltam, hogy majd a hétfői szociológia előadás után megbeszéljük, pedig Balázs nem tanul ilyet, Kriszta pedig már diplomás, tehát ő se. Jó lenne tudni, mire gondolhattam. Grillcsirkés szendvics és orosz teniszezőnőre hasonlító társaság hiányában hazaindultam, és a boráros téren egy gyros-szal vigasztalódtam. Nem volt olyan finom.

Vasárnap. A vasárnapról majd máskor írok, mert most meguntam az írást. Vagy majd dalban mondom el. hehe. nacső

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezisminek.blog.hu/api/trackback/id/tr592683358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása