HTML

muszájez?

Friss topikok

  • i_d: megfogdosta az apró kukacodat? errőr a sztoriról szeretnénk bővebben hallani; hogy volt? elöl-hátu... (2011.04.21. 13:14) ...
  • burnside: A respekt kölcsönös! Gyere focizni buzikám! (2011.02.09. 15:32) aztakurva
  • i_d: lehet, de minek. és második!! (2011.01.22. 23:17) faszaság van
  • i_d: nímand! (2011.01.16. 21:17) nem írok címet

Linkblog

nem írok címet

2011.01.12. 14:08 pé123

Valójában semmi kedvem nincs most ehhez, sőt még csak ötletem sincs, hogy miről lehetne írni, úgyhogy aki különleges, szenzációs bejegyzést vár, az nagyon csalódni fog. Pillanatnyilag azt várom, hogy bővítsék ki a Digit2 vizsga létszámát, mert jelentkeznem kéne, hacsak valami isteni csoda folytán sikerült volna a mai. Aztán lesz még hétfőn egy szóbeli (VEL4), aztán ugye a mai pótja szerdán, és még egy Fizika2-t is be kéne rakni valahova. Intézni kéne a szakmai gyakorlatomat, erre már kieszeltem egy jó tervet, ki tudja mi lesz belőle. Így is marad még következő félévre az ÁMI, egész egyszerűen arra már nem marad több idő. 8-10 tárgy 5 hét alatt, rémálom. Ha már itt járunk, rémálmok gyötörnek mostanában, nagyon rossz. Egyéb események: a karácsonyom viszonylagos nyugalomban telt az átlaghoz képest, a szilveszter egy kalap szar volt, otthon ültem 6 pohár pezsgővel. Egyébként utálom a szilvesztert, de ettől függetlenül jó lett volna elmenni valahova mulatni. A téli szünetet is utálom, pont kettévágja a vizsgaidőszakot, kizökkent a tanulásból, igazából pihenni se tudok rendesen, de hát ez az én bajom már. Azért írom én le ide az álblogba, ahogy Makker nevezte. Viszont sok Bud Spencer-Terence Hill filmeket néztem, ez jó volt. 2011-ben sem történt eddig semmi érdekes, tanulok ezerrel, voltak jó csocsómeccsek, egypár sörözés, vettem Kyuss koncert jegyet (ezt már nagyon várom, egy kibaszott álmom teljesül), és lesz koncert is. A Fiktívvel. Szegeden 21-én a Club Noir-ban, ezt is nagyon várom, remélem állat lesz. És úgy néz ki, lesz még majd április elsején egy koncert Szolnokon az ifiházban, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz belőle. A Heavyweight stúdióba vonul 3 szám erejéig. Izgalmas lesz. Hát ennyi.

Mostanában érdekes beszélgetéseket folytatok egy kecskeméti barátommal mindenféléről, pl: vallás, szex, ezek keverve, és úgy általában az élet dolgait is megvitatjuk. Élvezem.

na Pá

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ezisminek.blog.hu/api/trackback/id/tr462578877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása