HTML

muszájez?

Friss topikok

  • i_d: megfogdosta az apró kukacodat? errőr a sztoriról szeretnénk bővebben hallani; hogy volt? elöl-hátu... (2011.04.21. 13:14) ...
  • burnside: A respekt kölcsönös! Gyere focizni buzikám! (2011.02.09. 15:32) aztakurva
  • i_d: lehet, de minek. és második!! (2011.01.22. 23:17) faszaság van
  • i_d: nímand! (2011.01.16. 21:17) nem írok címet

Linkblog

hétfő hajnal

2010.12.06. 01:27 pé123

Szia!

Értelmesebbeknek kiderül, hogy ezt most hétfő hajnalban írom. Ez mondjuk nem annyira érdekes. A vasárnapi vonaton persze megint nem volt ott a csinos lány, most már kezd nagyon dühíteni. Ki fogok költözni az állomásra vasárnap 2-kor, és nézem mindegyik pestre tartó vonat közönségét, és kegyetlenül rámászok, ha látom. Ezzel annyi probléma lesz majd, hogy ha mondjuk a 8 órás vonattal megy, addigra tuti besörözök, és mikor megszólítom, szegénykém a sinek közé fog dőlni az illatos szájszagomtól. Megérdemli, ennyi várakoztatás után. Meg egyébként is jól kimentem, és akkor muszáj lesz egy pár perc beszélgetés. Vagy egy pár perc szex. Leszálltam a vonatról, és már mentem is a blahára a haverokkal sörözni. Nagyon jól éreztem magam. Hazajöttem, szerencsére a szobatársam nincs itt, nyugodtság van.

Dumáltam egy nagyon jó barátommal, ő éppen Zürichben tartózkodik munkakeresés címén. Eléggé legatyásodott, azért Zürichben se szarják a pénzt, mint kiderült. Sajnálom, remélem minél hamarabb viszontlátom, kölcsönös élménybeszámoló és némi sörözés keretein belül.

Nos a zenéről akartam nektek írni. Röviden: Hallgassatok jó zenéket, mint pl: Stereochrist, Haw, Mighty Manlifter. Fiktívet csak élőben, mert ami a neten van, az nem az igazi, annál már vannak sokkal jobb számok is. Ha már itt járunk: Heavyweight koncert 18-án Rákóczifalván, a művházban. Ingyen. Reggibandával és szép népi hangszerekkel felszerelkezett vendégekkel, Malgatummal, ami szintén jó. Tessék eljönni, megöljük a télapót, a feleségét megbasszuk, és berúgunk. Jó lesz.

Miért szar a blog.hu? Mikor elkezdtem írni ezt a szart, azért választottam a blog.hu-t, mert azt mondták több helyen is, hogy a freeblog nagyon szar. Nem tudok elképzelni ennél szarabb kezelőfelületet. Egyszerűen semmit nem lehet rajta megoldani. Vannak ilyen nyereményjátékok, éttermi utalvány, meg egyebek, de nem tudok nevezni, mert nem értem mi a feladat. Ez az én balfaszságom, de a kedves rendszergazdák vagy akik irányítják ezt a dolgot, azok nyugodtan leírhatták volna emberi nyelven is teendőket, gondolva az olyan suttyókra, mint én. Ilyenek vannak, hogy a valamilyen widgetet húzzam ki az oldaldobozba, és hagyjam ott egy hétig. Fingom sincs, hogy ezt hogyan kell megvalósítani. Ha valaki sejtené a megoldást, akkor a már említett szaros e-mail címre legyen szíves elküldeni a megfejtést, és ha nyerek éttermi utalvány, bizonyosan megvendégelem.

Kimaradt még a biliárd, ami szintén érdekes, erről majd még később. Valószínű, hogy a héten már nem írok többet, hacsak valami frenetikus dolog nem történik, amit meg kell osszak veletek. Ami biztosnak tűnik, pénteken Vel3 zh, remélhetőleg Vel4 nem lesz, és bizony utána már vizsgaidőszak, kezdésnek rögtön 3 vizsgával az első héten, de nagyon lelkes vagyok, talán kitart a végéig, és kibaszott sikeres leszek a vizsgák terén. Meg persze a vonatos lánnyal se ártana közelebbi ismertséget kötni.

Puszi: Jay és Némabob

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezisminek.blog.hu/api/trackback/id/tr932495884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása