HTML

muszájez?

Friss topikok

  • i_d: megfogdosta az apró kukacodat? errőr a sztoriról szeretnénk bővebben hallani; hogy volt? elöl-hátu... (2011.04.21. 13:14) ...
  • burnside: A respekt kölcsönös! Gyere focizni buzikám! (2011.02.09. 15:32) aztakurva
  • i_d: lehet, de minek. és második!! (2011.01.22. 23:17) faszaság van
  • i_d: nímand! (2011.01.16. 21:17) nem írok címet

Linkblog

lassan megpróbálok képeket is berakni

2011.10.18. 22:23 pé123

Hát újra itt. És egyből egy szomorú, megdöbbentő hírrel kell kezdenem. Magyarország egyik legkiválóbb zenekara megszűnik, ezt írták:

„Kedves Barátaink

Egyik szemünk sír a másik nevet, ahogy mondani szokás. Sír, mert a HAW itt, ebben a formában véget ér. Nevet, mert elképesztően szép volt az idáig vezető út. Egy egész életre elég gyönyörű élményt kaptunk egymástól, a zenénktől, és tőletek! Köszönjük, hogy velünk tartottatok! Ride Free!”

Erre nem tudok mit mondani. Önzőség, de engem sajnos nem boldogít, az idáig vezető út szépsége, még akkor sem, ha történetesen sejtem milyen lehetett, sőt egy kicsit még a részesének is mondhatom magam. Jó lenne még sok nóta, koncertek, de hát ez van.

Nos, nem így akartam kezdeni, de ez most nagyon meglepett. Régen írtam már ugyebár, ha jól sejtem mintegy 2 darab olvasó maradt, ők most akkor vagy örülnek, hogy megint van poszt, vagy leszarják. Elég sok minden történt, mióta utoljára jelentkeztem, megpróbálom majd összefoglalni.

Első és legfontosabb, hogy a kezemet megoperálták (kaptam bele egy szép csavart), lement a gyógytorna, és úgy néz ki, hogy minden rendben van, de erről egy külön beszámoló lesz majd. Az az igazság, hogy egyszer már ezt megírtam, konkrétan a múlt héten, de a blog.hu áldásos tevékenységének köszönhetően ki is törlődött az egész.

Az utolsó bejelentkezés, ha jól emlékszem ott fejeződött be, hogy molesztált egy kurva a kihalt fővárosban. Előzmény, hogy koncerten voltam a wigwamban, vagy ami most a neve. Ilyenek voltak, hogy Today Is The Day, Soilent Green, Barbears, Stiff Bastard. Ez utóbbit, kifejezetten gyűlölöm, barbearékat, viszont nagyon szeretem, és jól is tolták a kevéske néző ellenére. A TITD meglepően jó volt, jó sok zajjal, szeretnivaló. A Soilent Greenre nem annyira emlékszem a sörök, és a tudatmódosítók hatásai miatt. Fontos megemlíteni, hogy ezen az estén megtudtam BarbearBalázstól, hogy hiába van szakállam, én csak egy nyunyó vagyok, erről hosszasan beszélgettünk, és még azt is mondta, hogy szerinte mi vagyunk Magyarország egyik legőszintébb zenekara, ami, bevallom nagyon jól esett. Az este további része is igen érdekesen alakult. Fentebb említett Balázsnak haza kellett vonatoznia, és mivel nem járatosak pesten, én voltam a mitfahrer. A kószálás után visszatértem Balázs karszalagjával, problémamentesen. Hazafelé természetesen lekéstem az éjszakai buszt, és hullafáradtan igyekeztem ébren maradni a következőig. Sikerült, a buszon aludtam el. A morzsin keltem fel, és a mellettem ülő bajtárs egyből meg is kérdezte, hogy ez a busz, ugye, átmegy a Dunán? Reméltem, hogy igen, és nem is tévedtem. A blahán persze lekéstem a csatlakozást kb. 3 perccel, így sétálva vágtam neki a táv második felének, míg utol nem ér a busz. Egy fickó kérdezte tőlem angolul, hogy hol talál egy kocsmát? Nem lehetett túl életre való ember, ha ilyet kérdez egy világváros közepén… Bár nem is nagyon tudtam neki válaszolni, de mindegy. Eztán jött a kurva. Először tüzet kért, adtam neki. Ekkor még nem tudtam, hogy kurva. Aztán mondta, hogy akarok-e szexelni. Finoman elhárítottam, de nem hagyta magát, és a tökömet fogdorászta a farmeromon keresztül, roppant zavaró volt, és úgy gondoltam, hogy ha heves tiltakozásom ellenére sem hagyja abba, akkor bizony verekedésre viszem a dolgot. De csak sikerült lerázni. Hozzátenném, hogy nem egy luxusprostiról volt szó, ez úgy 150 centi és 150 kilo környékén mozgott, enyhén barna bőrű. Csak másnap jutott eszembe, hogy a másik kezével akár ki is rámolhatta a farzsebem, de nem, minden megvolt.

Volt még a nyáron Karma To Burn koncert is. Hatalmas. Eszméletlen jó volt. Másnap Kylesa. Mint egy mini fesztivál. És ha már fesztivál, sajnos elmentem az efottra. Ötezer pénzért mintegy három óra hosszat töltöttem a fesztiválon, ami kibaszott szar volt, úgy ahogy van/volt. A nyár többi részében dolgoztam, és gyógytornára jártam. A maradék most csak úgy felsorolás szintjén. Lett volna pesten koncertünk, de elmaradt, mert a hely tulaja egy seggfej, erre a következtetésre jutottunk. De volt jászberényi koncert, ami nem maradt el, de azért lehetett volna jobb. Például basszusgitáros Petyámmal ezidőtájt előszeretettel pofoztuk egymást, a vége az lett, hogy beszakadt a dobhártyája. Elé rossz érzés volt, gondolom neki is, de csak ketten kelletünk hozzá. Így vagy úgy, neki is ki kellett hagynia egy hónapot a zenélésből, de már meggyógyult. Berényben láttam kokaint, vagy speedet, nemtudom, és nem, nem is próbáltam ki, inkább gyorsan kimenekültem onnan. Gitárosom Gyuszika közben segít a Torn From Earth zenekarnak, voltak ukrán turnén, miegymás, ő se ért rá zenélni. Velünk. Így esett, hogy az öt tagú Heavyweight, három emberrel állt színpadra Martfűn. Izgalmas volt. Jó sokat idegeskedtem a koncert előtt szervezési okokból kifolyólag, de végül is egész jól sült el, és utána hatalmasat mulattunk. Volt aztán koncert cibakházán, csodálatos módon mind az öten ott voltunk, meg a Prosectura. De mivel fél kettőkor, mikor mi kezdtük a balhét, már csak három ismerősünk maradt ott, annyira nem volt élvezetes. Kibaszott szar volt! Közben betegeskedtem is egy kicsit, a szokásos hideg idős torok nyavalyám. Végzős vagyok a fősulin, a szakdogámat próbálom írogatni, egyelőre kevés sikerrel. Még mindig a dél-pesti szemétdombon lakok a köcsög szobatársammal, aki immár a fidelitas országos alelnöke. Kellemetlen szerelmi ügyekbe is sikerült belekeverednem.

Hirtelen ennyi jutott eszembe, de nem marad el a teljes kézkronológia, valamint ha még eszembe jut ez-az, azt is közölni fogom. Most pedig pár videó, mindenféle kötöttség nélkül:

A közös koncert emlékére egy kis Prosectura, meg mert szeretem: https://www.youtube.com/watch?v=Oa5KiIYcdrM

A kuriózum HW koncert, vendégénekessel:                                  https://www.youtube.com/watch?v=HllTo0UhIP4

Egy Kyuss, mert elhatároztam, hogy az lesz:                                   https://www.youtube.com/watch?v=B7Ske2eKX2g&feature=related

És zárásként, sajnos több értelemben is:                                  https://www.youtube.com/watch?v=V8qMFUtMBTU

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezisminek.blog.hu/api/trackback/id/tr313313144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása