HTML

muszájez?

Friss topikok

  • i_d: megfogdosta az apró kukacodat? errőr a sztoriról szeretnénk bővebben hallani; hogy volt? elöl-hátu... (2011.04.21. 13:14) ...
  • burnside: A respekt kölcsönös! Gyere focizni buzikám! (2011.02.09. 15:32) aztakurva
  • i_d: lehet, de minek. és második!! (2011.01.22. 23:17) faszaság van
  • i_d: nímand! (2011.01.16. 21:17) nem írok címet

Linkblog

Most van rengeteg cím ötletem, de nem tudtam eldönteni, melyik lenne a legjobb, így hát most sincs cím...

2011.03.31. 21:24 pé123

Na, bizony eléggé kurvára rég írtam, most próbálom pótolni. Tény, hogy egy kicsit megcsömörlöttem a sok írástól, de erőt veszek magamon, és megpróbálok megint rendszeresen írni, úgyhogy nyugodtan el lehet kezdeni megint az oldal rendszeres látogatását.

Ott hagytam abba, hogy vasárnap. Vasárnap berúgtam. Iszonyat jól éreztem/tük magunkat, de rengeteg pénzt költöttem. Voltunk tehetségkutatón nézőként, a zenekarral már rég lemondtunk az ilyen dolgokról, mert semmi értelme nincs. A zsűri volt a legrosszabb, szarul zsűriztek, és az egyik még le is itta magát, pont odáig, hogy ne tudjon beszélni, ez bizonyos szempontból jó volt, de szerintem egy zsűri nem lehet részeg. Aztán úgy tűnik a menedzsment házifeladat problémánk megoldódni látszik egy kedves sógornőnek köszönhetően.Erről nem írtam, legyen elég annyi, hogy irdatlan szopás most nekünk a menedzsment. Foci közben olyan szarul nyúltam bele egy lövésbe (kapus voltam), hogy rettenetesen fájt utána a kezem, voltam röntgenen is, "fractura nem látható". De még mindig fájogat, pedig már négy hete lehetett az eset, vagy öt. Ilyen inhűvelygyulladás lehet a háttérben, azt gondolom, mindenesetre -------------- 

Itt mentettem el kb. két hete, és már fingom sincs, hogy mit gondoltam akkor, sőt az elmúlt 1 hónap eseményeit sem tudom időrendben elmondani, leírom, ami eszembe jut, aztán kész.

A kezem még mindig fájogat, és gyenge, pénteken megyek a speckó szuperdokihoz, meglátjuk mit hoz ki belőle.

Itthon volt Makker, volt sörivás, vásárlás, zenélés, jó volt újra látni a makit, vett gitárt, bicajt, kombót (ezeket odakint), itthon meg nadrágot.

És aztán jött a történelem egyik, ha nem A legjelesebb napja: 2011. március 20. Budapest, Pecsa. Kyuss Lives! néven koncertet adott minden idők legzseniálisabb bandájának (KYUSS) 3 alapítótagja (Brant Björk, John Garcia, Nick Oliveri) vendéggitárossal (Bruno Fevery) kiegészülve. Természetesen Kyuss nótákat nyomtak. Elmondhatatlan jó volt, tényleg, fantasztikus, egy kibaszott álmom vált valóra, el sem hiszem. Volt minden, sok pia, egy kevés fű, rengeteg ismerős, jóbarát. Nem is tudom mit írhatnék róla, nem emlékszem másodpercenként a történtekre, egyetlen hatalmas pillanatként éltem meg. Tessék rákeresni a neten, vannak videók, fotók, beszámolók a koncertről, meg lehet tekinteni, egyébként pedig hallgassátok sokat a Kyuss-t!

Voltunk stúdiózni a Heavyweigh-tel, a végeredmény meghallgatható, letölthető, majd a poszt végén rakok ki linkeket. Nekem minden elképzelésemet fölülmúlta, hangzásilag is, és kibaszott jó számok lettek. Persze vannak hibák, de ennyi pénzből, ennyi idő alatt ilyet csinálni… A hibákra nem is térnék ki, hiszen a zenehallgató közönségnek nem is tűnik fel, tipikusan olyan apróságok ezek, amik csak minket zavarnak. Néha. Tökéletes lett! Mókás volt a stúdióban, utólag mondták, hogy tényleg tökösek vagyunk, mert mi úgy kezdtük, hogy tálca sör, két üveg tömény, aztán kimentünk cigizni, és ilyet más banda nem nagyon csinált még ott felvétel címszóval.

Úgy tűnhet az írásaimból, hogy az életem a pia, drog, és a zene körül forog csak, ebben van is némi igazság, de nem csak ennyiről van szó, szóval nem kell senkinek megijedni, ezeket azért bőven az elviselhetőség határain belül művelem. Az is hozzátartozik a dologhoz, hogy ilyenekről sokkal könnyebb érdekeset, érdekeseket írni, mint pl. az átlag hétköznapokról. Suli, és mostmár meló is – bezonyám! – , szóval semmi különös.

És ha már a meló, igen, tényleg dolgozom, reggel hatra járok (fél ötös keléssel!), 8 órás műszak, 500 pénzért óránként szerdán csütörtökön, pénteken. Egész jó, mindenki kedves, a munka se nehéz, elfoglalom magam, pénzt kapok.

Most hirtelen ennyi… 

Aktuális koncertek:

Heavyweight: április 16. (az úr 2011. esztendejében), Szolnok, Frakk klub vagy söröző, nemtudom, a régi torkolat helyén.

Fiktív: úgyvolt, hogy dürer kert június 2. , ez sajnos nem jött össze, de lesz helyette Tündérgyár, talán július 24, de erre nem esküszöm meg, ilyen kiválóságokkal, hogy: Swamp, ShapatTerror, HAW.

Mindkét helyszínen kötelező a megjelenés!

Jöhet a linkhadsereg:

Ezek vagyunk mi:

http://www.zajlik.hu/main/keres.php?band=Heavyweight

http://www.zajlik.hu/main/hirek.php?cikk=4d8a4e026796f

http://www.myspace.com/heavyweightsludge

http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Fikt%C3%ADv/191011504245267

Ezek a Kyuss Lives! – ról:

https://www.youtube.com/watch?v=lelV65MHt7M

https://www.youtube.com/watch?v=5AhIAeg6dp8

http://rockstation.blog.hu/2011/03/23/a_sivatag_volt_a_szinterunk_anelkul_hogy_tudtunk_volna_rola_interju_brant_bjorkkel

Itt dolgozok:

http://www.prolanelektronika.hu/hun_1024.htm

A következő bejegyzés teljes egészében Tomi barátommal folytatott beszélgetésem kivonata lesz. Lehet izgulni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezisminek.blog.hu/api/trackback/id/tr1002789509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása