HTML

muszájez?

Friss topikok

  • i_d: megfogdosta az apró kukacodat? errőr a sztoriról szeretnénk bővebben hallani; hogy volt? elöl-hátu... (2011.04.21. 13:14) ...
  • burnside: A respekt kölcsönös! Gyere focizni buzikám! (2011.02.09. 15:32) aztakurva
  • i_d: lehet, de minek. és második!! (2011.01.22. 23:17) faszaság van
  • i_d: nímand! (2011.01.16. 21:17) nem írok címet

Linkblog

friss hírek

2011.11.16. 13:54 pé123

Felmondtam melóhelyen, már nagyon elegem volt a hajnali kelésből, nem is fizettek túl sokat, és ritka kivételekkel csak a baszogatás ment. Hozzáteszem, nem nagyon tudtak bántó dolgokat mondani, mert egész egyszerűen nem érdekelt. Ez a jó hozzáállás bármilyen munkánál, nem?! Nem értem, ha olyan szarul dolgoztam, ahogy állítják, miért nem rúgtak ki? Március óta lett volna rá idejük.

 

Szakdoga: Témacsere volt, mert amit a ganzéktól kaptam, az kivitelezhetetlen. Nemcsak szerintem, több segítőm is mondta, hogy ebből 3 szakdogát lehetne írni, így átmentem a legrandhoz, akik úgy néz ki olyat tudtak adni, amit el is lehet készíteni határidőre, igaz elég szoros. Már most több segítséget adtak, mint ganzék 2-3 hónap alatt. De végülis tapasztalatot szereztem belőle, az elején nagyon jónak tűnt ez az egész, és rendesen el is bíztam magam. Lényeg: átvezető szigetelő tervezése helyett most kisfeszültségű megszakító melegedését vizsgálom. Érdekes. A konzulensem a suli legjópofább embere, januárban megy nyugdíjba.

 

És a legfantasztikusabb hír: komoly csajozási projektbe vágtam bele! Az egész ott indult, hogy kávéfőzőt vettem otthonra, mert a régi, hát nem is tudom, mi lett vele, de kellett egy új. És Ő ott dolgozik, ahol a vásároltam az új főzőt. Egy angyal volt akkor is, mosolygott rám kedvesen az álomszép zöld szemeivel. Valószínűleg hülyének nézett a 7 centis szakállammal. Szomorú dolog, de le is nyírtam, csak a lányok miatt, majd kiderül eredményes-e ez így. És mivel nem bírtam kiverni a fejemből, hát vissza kellett mennem, de nem akartam csak úgy lerohanni, meg kitudja emlékezik-e rám (IGEN), tehát vettem még egy kávéfőzőt. Akinek kell, karácsonyig el tudom adni, ha nincs jelentkező, megy a fa alá. El is hívtam kávézni, mondtam, nem ezzel, amit most vettem, hanem olyan valahova beülős dologra gondoltam. Rendesen zavarba hozhattam a 4 kollegája előtt, és jó nagyokat mosolyogtunk egymásra. Nem adta be egyből a derekát, mondta, hogy hol talál meg? Én egyből a netre gondoltam, nemhiszem, hogy lakcímet várt volna, úgyhogy mondtam neki, hogy a fészbukon regelve vagyok, de ilyen névvel van pár ezer ember még, nem fog megtalálni. Tehát én kerestem őt, bejelölés, visszaigazolás, és most azon agyalok, mi a bánatot írjak neki. Nem szeretem az ilyen netes kommunikációkat. Rettenetes nagy izgalomban vagyok, hasgörcs, meg a többi. Örüljetek ennek a szép dolognak (nem a hasgörcsnek) Ti is!

Nem felejtettem el a kórházi élményeket sem, hamarosan érkezik.

 

ja, vettem új pergőt is! Gyönyörű Ludwig Centennial, 14*6,5 collos, 10 babás, full juhar. Most rétegszámokat meg a vastagságát nem vágom a testnek, de kiváló. Még szokni kell a hangját, de imádnivaló lesz.

 

üdv

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezisminek.blog.hu/api/trackback/id/tr393387162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása