HTML

muszájez?

Friss topikok

  • i_d: megfogdosta az apró kukacodat? errőr a sztoriról szeretnénk bővebben hallani; hogy volt? elöl-hátu... (2011.04.21. 13:14) ...
  • burnside: A respekt kölcsönös! Gyere focizni buzikám! (2011.02.09. 15:32) aztakurva
  • i_d: lehet, de minek. és második!! (2011.01.22. 23:17) faszaság van
  • i_d: nímand! (2011.01.16. 21:17) nem írok címet

Linkblog

Miért kell cím?!

2010.12.13. 00:20 pé123

Ezt tényleg nem értem. Főbb történések: Pénteken megírtuk a Vel3 zh-t, úgy érzem jól sikerült, és mivel magunknak kellett pontozni, én bizony ráírtam 80%-ot. Ez a tanár (Morva) egyébként egy seggfej, senki nem szereti. Tavaly is ez volt. Be kell járni előadásra, meg házifeladat, meg fordítás, meg minden, aztán megírjuk, majd kijavítjuk a zh-t, aztán kibassza a kukába az egészet, a házikat, amikkel szoptam sokat, szintén le se szarja. Kaptam egy hármast a zh-ra, de aláírást nem a tárgyból. Kérdeztem tőle, ez meg hogy lehet. Mondja, nem kaptam aláírást. Én: tudom, de hát 3-s lett a zh-m, miért nincs aláírás? Ő: nem kapott aláírást. Én: nézzük már meg azt a zh-t, hogy miért nem ér aláírást a 3-s! Ő: nem kapott aláírást és kész. Rettenetesen utálom, de idén, ha megint kibasz velem, mostmár megdöfködöm valami éles, hegyes szerszámmal. Nyilván ez senkit nem érdekel ilyen részletesen, de jól esett kiírni magamból a feszültéget.

Még múltheti dolog: Megyek a másik tanárhoz, hogy érdekelnének a zh eredményeim. Melyik? Mondom mindkettő. Nem tudja a zh eredményeket? Nem. De hát ma volt a pótzh! Ja, fasza, marad az aláíráspót. Nembaj, azon csak feladat lesz, elmélet egy szem se, az majd vizsgán. Kéne szereznem egy feladatgyűjteményt.

A vonaton most sem volt ott a csinos nőnemű egyed. Egyre aggasztóbbak a kilátások.

Ezen a héten, hétfőn Híradástechnika vizsga, puskázás lesz, mert szerintem megtanulhatatlan tárgy, nem szeretem. Aztán tanulás a keddi vizsgámra (Fogyasztók 1.), meg kéne írni jól, ebből államvizsgázni is fogok. Kedd vizsga után egy kis sör, majd este bizony Stereochrist koncert, remélhetőleg nem egy vagyonért, de minden bizonnyal földrengető sörárakkal. Szerdán foci, és tanulás a pénteki Fizika2. vizsgára, ugyanez lesz csütörtökön is, de foci helyett ismét koncert, ilyen felállásban: Shapatterror, Igor, Son of a Bitch, Barbears. Mondanom se kell, hogy mekkora állat zenék, és jófej emberek, sajnos figyelnem kell magamra a másnapi vizsga tudatában. Csütörtökön még be kell mennem a suliba, megvárni a Digitális technika2. vizsga végét, és az egész félévnyi jegyzetet le kell fénymásolnom, sokba fog kerülni.

Szombaton aztán már Heavyweight koncert is lesz, nem kell vezetnem, ihatok, hála a testvéremnek! Durva lesz, pusztítani fogunk. Találkozok majd jófej cimborákkal, akiket már régen láttam, de mindig öröm velük zenélni. Ingyenes a rendezvény, tessék eljönni sokan! Sokat nem ér, hogy pont itt reklámozom, de mindegy.

Most pedig még tanulok egy kicsit, aztán bevágom a szunyát. Tök jó, egyre gyorsabban gépelek. Ja, a horgásztévén találtam még egy frenetikus egyént, bojlikészítő nagymester lehet, ha jól sejtem, talán majd írok róla legközelebb!

Sziasztok...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezisminek.blog.hu/api/trackback/id/tr152512137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása