HTML

muszájez?

Friss topikok

  • i_d: megfogdosta az apró kukacodat? errőr a sztoriról szeretnénk bővebben hallani; hogy volt? elöl-hátu... (2011.04.21. 13:14) ...
  • burnside: A respekt kölcsönös! Gyere focizni buzikám! (2011.02.09. 15:32) aztakurva
  • i_d: lehet, de minek. és második!! (2011.01.22. 23:17) faszaság van
  • i_d: nímand! (2011.01.16. 21:17) nem írok címet

Linkblog

tsőőő

2010.11.14. 23:11 pé123

Ez most sok lesz. Szerdán szétment a bokám focizás közben, focizás végén. Nem gondoltam, hogy nagy a baj, de másnap már eléggé fájt. Nem baj, majd a tesióra helyrehozza, mondom a tanárnéninek, hogy kihagynám a futást, ha nem baj, merthogy fáj. Erre ő: ma ugrálókötelezni fogunk. Aha, jó. Faszán bírtam, és helyrejött tőle a bokám, már csak az oldalirányú terhelést nem szereti.

Tesi után sör, ahogy kell, aztán mentem is a dürerkertbe koncert-ömlengésre. Elég baba volt minden banda, akiket láttam (Mighty Manlifter, Haw, Rákosi, Corrodal), és volt akit nem láttam, de biztos az is baba volt (Don Gatto), és volt még (Son of a Bitch), abba is belenéztem, nem tetszett, majd belenéztem mégegyszer, és nagyon tetszett. Érdekes, valaki biztos mondta nekik, hogy tolják jobban, mert nekem nem tetszik. Beszéltem sok jófej emberekkel, ment a koncertszervezés (remélhetőleg lesz belőle valami).

A jóság ezek után is tartott. 1 óra környékén leléptem, merthogy kelek 6.30-kor, és megyek sok érdekeset tanulni. Azonban az éjszakai buszon látom, a gyerek, aki nagyban üzletel a kallerral, nem más, mint Pali cimborám. Oda is mentem, és két centiről belenevettem az arcába ordenáré módon. Megbeszéltük, hogy mindketten ittasak vagyunk, majd fölvetette, hogy aludjak nála. Ha lenne akaraterőm, nemet mondtam volna, mert koránkelés, isi, miegymás. De inkább veletartottam. Palinál általában mindig van finom kábítószer. Most sem volt másképp. Tehát betéptünk (én irdatlanul, nemtom, mit rakott bele, vagy mennyit, de jól sikeredett). Most, hogy elkezdtem ezt a bloghülyeséget, direkt jegyzeteltem a történéseket, hogy pontosan le tudjak mindent írni. Ennek megfelelően: Pali azt gondolta, hogy elaludtam, pedig csak a papucsát néztem, mert azt hittem, hogy gitártok. Ezt kifejtettem neki is, mire mondta, hogy nem gitár, hanem nagybőgőtok. Oké. Innen odáig fajultak a dolgok, hogy: "10 a mínusz 23-kon bőgő, az 1 mól bőgő". Elég érdekes gondolat. Valahogy szóbakerült a Prosectura, vagy Prosectura számokat énekeltünk, ezt nem tudom, mert csak annyit írtam, hogy Prosectura. Szerintem énekeltünk, mert Pali egy ollóval csattogta a ritmust, mire mondtam neki, hogy egy elmebeteg fasz. Erre nem válaszolt. Még egy momentum, mielőtt lefeküdtünk aludni: Pali egy befőttesüvegre (mézzel tele), rápakolt egy narancsot, és imigyen szólt: Ez a színskála. Hallod? - Nem hallottam.

Másnap 9kor keltünk, nem mentem iskolába, és szarul voltam. Irány haza. Másról, majd máskor, pá

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezisminek.blog.hu/api/trackback/id/tr692449129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása