HTML

muszájez?

Friss topikok

  • i_d: megfogdosta az apró kukacodat? errőr a sztoriról szeretnénk bővebben hallani; hogy volt? elöl-hátu... (2011.04.21. 13:14) ...
  • burnside: A respekt kölcsönös! Gyere focizni buzikám! (2011.02.09. 15:32) aztakurva
  • i_d: lehet, de minek. és második!! (2011.01.22. 23:17) faszaság van
  • i_d: nímand! (2011.01.16. 21:17) nem írok címet

Linkblog

ehh

2011.11.21. 23:50 pé123

Hogy milyen kurva kreatív címeket tudok kitalálni, az valami fantasztikus. Na, az van, hogy rettenetes nagy izgalomban vagyok, a csajdolog miatt. Sikerült válaszolnia, kedves volt, aztán cseteltünk (ezeket a netes beszélgetéseket még mindig nem bírom), és megadta a telefonszámát. A hétvégén „bent járt a városban”, de ugye egyéb zenekari teendőim miatt én meg Szolnokon leledztem. Ezt de szépen írtam! Mindegy, ma fölhívtam (hétfő), persze nem ér rá, talán holnap. Ha holnap se érne rá, akkor Igor koncertre megyek, de ha lehet, most kihagynám inkább, és nem az ezerötös beugró miatt vagy mert nem szeretem a zenéjüket. Ja, a lány még azt is írta, hogy „lehet” megnézné a koncertünket. Fölöttébb érdekes. A szakdogát is csinálgatom, meg egyebeket is tanulok. Ezt hallgatom: https://www.youtube.com/watch?v=auDv6cf2PBM ,jó. Úgy néz ki a decemberi Fiktív koncert valami giga-szuper-atom buli lesz, olyat terveznek, hogy faszányosan föl lesz véve. Úgy legyen. És most takarodjatok aludni! Én is azt fogom tenni, csak előtte még kullantok, és eszek. Nem egyszerre! pá

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezisminek.blog.hu/api/trackback/id/tr633402381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása